مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-10سياسي

امنیت انتخابات کرمانشاه توسط 3000 نیروی پلیس تامین می شود


فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، گفت: حدود سه هزار نیروی پلیس این وظیفه مهم را برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مرحله از انتخابات قرار است در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو برگزار می شود که پلیس با استقرار نیروهایش امنیت این رویداد مهم را به صورت کامل فراهم می کند.

وی افزود: پلیس، ضمن رعایت اصل بی طرفی با کسانی که قصد ایجاد تنش و نا امنی در امر انتخابات را داشته باشند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تأمین امنیت انتخابات از جمله مأموریت های مهم و حساس پلیس است و همه همکاران با برنامه ریزی دقیق و منسجم برای رسیدن به این مهم تلاش خواهند کرد تا انتخاباتی سالم و در شأن جمهوری اسلامی برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت وجود امنیت در زمان برگزاری انتخابات، یادآوری کرد: بدون شک احساس امنیت در جریان برگزاری انتخابات مشارکت مردم را افزایش خواهد داد و خلاق آن نیز بر حضور پرشور مردم تأثیر منفی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: در دور اول انتخابات که اسفند سال گذشته برگزار شد پلیس کرمانشاه یکی از امن ترین فضاها را برای حضور پرشور مردم فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت انتخابات کرمانشاه توسط 3000 نیروی پلیس تامین می شود

امنیت انتخابات کرمانشاه توسط 3000 نیروی پلیس تامین می شود