مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-10سياسي

رییس جمهور، کارخانه کاشی و سرامیک سرخس را افتتاح کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، دقایقی قبل کارخانه کاشی و سرامیک تندیس ابریشم سرخس با دستور رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح و به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم افتتاح 58 طرح سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه کشور گفت: امروز در مناطق ویژه شاهد افتتاح 21 طرح مهم هستیم، برای مردم ما حائز اهمیت است که در سراسر این سرزمین به صورت یک کارگاه پروژه های بزرگ به ثمر رسیدند و یکی پس از دیگری به بهره برداری می رسند.

رییس جمهور بیان کرد: بسیار خوشحالم در 23 جلسه در طول سال 99 شاهد افتتاح طرح های مهم در سراسر کشور هستیم و امروز نوبت افتتاح طرح های مهم در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشورمان بودیم.

  وی گفت: مناطق آزاد برای ما اهمیت ویژه دارد هم از لحاظ خدماتی و هم از لحاظ گردشگری، تجارت و صنایع؛ مناطق آزاد و ویژه چهره دیگری به خود گرفته و از آغاز دولت تدبیر و امید از سال 92  جلساتی که با مدیران منطقه آزاد داشتیم تاکید بر این بود که مناطق آزاد از مناطق وارد کننده به مناطق صادر کننده، جذب کننده گردشگر و خدمات تبدیل شوند.

رییس جمهور عنوان کرد: این مناطق در شرایط تحریم اقتصادی می توانند نقش مهمی در حل مشکل بانکداری، بیمه و انبارداری ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور، کارخانه کاشی و سرامیک سرخس را افتتاح کرد

رییس جمهور، کارخانه کاشی و سرامیک سرخس را افتتاح کرد