مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-10حوادث

آیا حادثه ی کلینیک سینا اطهر قابل پیشگیری بود؟


چندی پیش با طوفانی شدن فضای سیاسی دنیا که از قضا به بحران کرونا هم آلوده بود، انفجار نسبتا مهیبی در قلب شهر تهران توجهات را به سمت پایتخت ایران برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مرکز اعلام حریق آرات، با گذشت روزها از حادثه ی کلینیک سینا اطهر دلایل گوناگونی برای علت این حادثه بیان شد که شاید هیچ کدام از ما را متقاعد نکرده باشد.

انفجاری که تعدادی از پزشکان و بیماران این کلینیک را به کشتن داد و خانواده های آنان را عزادار کرد.

به راستی آیا نکات ایمنی ضدحریق در بیمارستان ها و کلینیک های کشور پشت گوش انداخته می شود؟ آیا استانداردهای سازمان آتش نشانی در چنین اماکنی رعایت می شود؟ آیا نصب سیستم های اعلام حریق پیشرفته در این اماکن می تواند از بروز فجایع بعدی جلوگیری کند؟ ما در این گزارش می خواهیم به بررسی لزوم نصب سیستم های اعلام حریق در اماکن عمومی بپردازیم و یکی از برندهای اعلام حریق ایرانی را هم معرفی کنیم.

سیستم اعلام حریق در ساختمان های ایران – هزینه اضافه یا استانداردی ضروری؟ در ایران اغلب ساختمان ها، متاسفانه سیستم اعلام حریق وجود ندارند.

همین باعث می شود در زمان ایجاد حریق، اقدامات لازم گاه با تاخیر انجام شود و یا حتی یک حریق کوچک به دلیل نبود امکانات لازم به یک فاجعه تمام‎ عیار تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا حادثه ی کلینیک سینا اطهر قابل پیشگیری بود؟

آیا حادثه ی کلینیک سینا اطهر قابل پیشگیری بود؟