مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-10سياسي

3660 نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات گلستان مشارکت دارند


سه هزار و 660 نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات گلستان مشارکت خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: دستورالعمل های خاص تبلیغاتی ابلاغ شده و جلسات متعددی را در این زمینه در استان برگزار کردیم که طبق آن دو نامزد حق بازگشایی ستاد را نداشته و تبلیغات در فضای مجازی و رسانه ها و صدا و سیما انجام شد.

وی از تشکیل پرونده چند تخلف انتخاباتی خبر داد و گفت: پوسترهای تبلیغاتی که خارج از فضاهای مجاز نصب شده بود توسط کمیته امحا، جمع آوری و پرونده تشکیل شده است.

ملک حسینی تأکید کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده و در راستای اجرای پروتکل ها صندلی ها با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری تعبیه شده است و تأکید شده که از مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش و خودکار شخصی استفاده شود.

وی ادامه داد: 244 شعبه اخذ رای در استان وجود دارد که در آن یک ناظر بهداشتی هم مستقر است و از این تعداد شعبه 230 ثابت و 14 شعبه سیار و 121 شعبه شهری و 123 شعبه روستایی است.

ملک حسینی بیان کرد: در در مرحله اول 193 هزار و 716 هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند که در مرحله دوم این عدد به 198 هزار و 712 نفر رسیده است و در مرحله قبل در شهرستان های غرب استان ( کردکوی، بندترکمن، بندرگز و گمیشان) 61 درصد از واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3660 نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات گلستان مشارکت دارند

3660 نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات گلستان مشارکت دارند