مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-10ورزشي

بازار داغ آرایشگاه های زیرزمینی در پایتخت/ دلیل سکوت نهاد های نظارتی چیست؟


انتشار فیلم هایی مبنی بر فعالیت آرایشگاه ها و باشگاه های مختلط در فضای مجازی باعث شده تا خانواده ها نگران فرزندان خود شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، یکی از این فرهنگ های غلط و نامربوط با فرهنگ جامعه ایرانی، پدید آمدن آرایشگاه ها و باشگاه های مختلط زیر زمینی است که در این اماکن هم آقایان و هم بانوان برای انجام کارهایشان حضور پیدا می کنند و به انجام کار های نامتعارف آن هم در وضعیت بسیار نابهنجار و اسف بار اقدام می کنند.

    متأسفانه به تازگی در فضای مجازی فیلم های کوتاهی از فعالیت آرایشگاه ها و باشگاه های ورزشی مختلط زنانه و مردانه منتشر شده که در آن زنان و مردان در حال انجام اقداماتی خلاف شئونات ایرانی و اسلامی هستند و بانوان بدون رعایت حجاب حداقلی خود در حال انجام فعالیت های خارج از عرف هستند.

اینکه این قبیل مراکز و اماکن بدون مجوز در حال فعالیت هستند، بر همگان روشن است و قطعا نهاد های نظارتی نیز از این موضوع آگاه هستند، اما اینکه چرا تا به حال اقدامی برای شناسایی این گونه اماکن صورت نگرفته و برخوردی آن طور که باید و شاید با متولیان برپا کننده آرایشگاه ها و باشگاه های ورزشی مختلط انجام نشده است، جای تعجب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ آرایشگاه های زیرزمینی در پایتخت/ دلیل سکوت نهاد های نظارتی چیست؟

بازار داغ آرایشگاه های زیرزمینی در پایتخت/ دلیل سکوت نهاد های نظارتی چیست؟