مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-10سياسي

ضرب الاجل 3 ماهه رییس دستگاه قضا برای حل مشکل مسکن مردم شیخ شبان


رییس قوه قضاییه با تعیین ضرب الاجل سه ماهه از مسئولان استان خواست که مشکل زمین های مسکونی روستای شیخ شبان از توابع چهارمحال و بختیاری حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر پنج شنبه جریان سفر به استان چهارمحال و بختیاری و بازدید از روستای شیخ شبان در خصوص مشکل دو هزار تن از اهالی روستای شیخ شبان که اراضی مسکونی آنها در جریان یک دعوای حقوقی از سوی بنیاد مسکن به عنوان اراضی ملی اعلام و از مردم خواسته شده خانه هایشان را تخلیه نمایند، تأکید کرد: وقتی مردم یک روستا که در مسائل انقلاب نقش آفرینی داشتند و فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و انسان هایی قانونمدار و حق طلب هستند، حق نیست که مشکل آنها نادیده گرفته شود یا حل مشکلاتشان طولانی شود.

رییسی در همین راستا بر لزوم تشکیل فوری جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان و بررسی مشکل اراضی مسکونی اهالی روستای شیخ شبان در این شورا تأکید کرد و با تعیین ضرب الاجل سه ماهه، از استاندار، مسئولان قضایی و مدیران بنیاد مسکن استان خواست که موضوع این اراضی را به نفع مردم محروم و انقلابی منطقه حل کنند.

رییس قوه قضاییه با اشاره به شکایت های مردمی از بنیاد مسکن استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای رفع مشکل مسکن مردم محروم و روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل 3 ماهه رییس دستگاه قضا برای حل مشکل مسکن مردم شیخ شبان

ضرب الاجل 3 ماهه رییس دستگاه قضا برای حل مشکل مسکن مردم شیخ شبان