مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-10اقتصادي

آغاز کاهش قیمت ها در بازار خودرو/ مسیر بازار خودرو عوض شد


طبق اعلام رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، قیمت خودروهای داخلی در بازار با یک شیب نزولی در مسیر کاهش قرار گرفته است اما همچنان باتوجه به نبود سقف قیمتی، - طبق اعلام رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، قیمت خودروهای داخلی در بازار با یک شیب نزولی در مسیر کاهش قرار گرفته است اما همچنان باتوجه به نبود سقف قیمتی، رقم های متفاوتی برای یک خودرو دیده می شود.

سعید موتمنی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد:مسیر قیمتی خودروها در بازار تغییر کرده و پس از آن افزایش قیمت های ناگهانی طی دو هفته اخیر، شیب قیمت ها نزولی شده است.

در حال حاضر بازار خودرو با روند نزولی قیمت ها را آغاز کرده است.

علت این موضوع به صحبت های سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه هیات دولت در روز گذشته(چهارشنبه)، آغاز مجدد ثبت نام در طرح های فروش خودروسازان و ارائه آمارهای تولیدی خودروسازان توسط مسئولان طی روزهای اخیر بازمی گردد.

وی افزود: به طور مثال پرایدی که تا 110 الی 112 میلیون تومان هم پیش رفت اکنون زیر 100 میلیون رسیده، تیبا 120 میلیون تومانی در حال حاضر زیر 115 میلیون تومان است یا خودروی پژو 405 یا سمند که بیش از 175 میلیون تومان شده بودند، بیش از پنج میلیون کاهش قیمت داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کاهش قیمت ها در بازار خودرو/ مسیر بازار خودرو عوض شد

آغاز کاهش قیمت ها در بازار خودرو/ مسیر بازار خودرو عوض شد