مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-10سياسي

دشمنیها نور قرآن را خاموش نمی کند/هتک پیامبر توهین به همه انبیاست


دشمنی ها هرگز نور قرآن و نبی مکرم را خاموش نمی کند.

- یاسوج- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنی ها هرگز نور قرآن و نبی مکرم را خاموش نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ظهر پنجشنبه در تجمع اعتراضی مردم یاسوج در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به پیامبر (ص)، افزود: همیشه در عالم اسلام از متن مصیبت ها عزت و شرف برای مسلمین خلق شد.

وی ابراز داشت: شما امروز پرچمدار این عزت، شرف و غیرتید و آمده اید تا با لبیک گفتن به رسول مکرم اسلام، با لبیک گفتن به قرآن کریم و اهل بیت، نشان دهید دشمنی ها هرگز این نور را خاموش نخواهد کرد.

آیت الله ملک حسینی گفت: شما و مسئولان و روحانیت مکرم که طلایه دار عزت و شرف دینی است، همه آمده اید تا این فریاد را بلند کنید.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز باید به این باور رسید که این هتک ها و توهین ها نشان از زنده بودن دین، نشان از اعجاز قرآن و نشان از پایداری نبی مکرم در هستی دارد.

آیت الله ملک حسینی گفت: اگر قرآن حقیقتی مرده بود و نام مقدس نبی اکرم بر بلندای هستی نمی درخشید، هرگز اینچنین دشمنی ها با این رحمت خدا بر عالمیان و با این معجزه الهی رخ نمی داد.

آیت الله ملک حسینی بیان داشت: ما در بین این مصیبت خدای متعال را شکر می کنیم، آنگونه که شما در سجده زیارت عاشورا می گویید خدایا شکر می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنیها نور قرآن را خاموش نمی کند/هتک پیامبر توهین به همه انبیاست

دشمنیها نور قرآن را خاموش نمی کند/هتک پیامبر توهین به همه انبیاست