مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-10سياسي

اهانت به پیامبر (ص) اوج استیصال غرب در مواجهه با اسلام است


اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) به دلیل اوج درماندگی و استیصال دشمنان غربی در مواجهه با اسلام است.

- بیرجند- استاد حوزه علمیه گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) به دلیل اوج درماندگی و استیصال دشمنان غربی در مواجهه با اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی اسدی ظهر پنج شنبه در تجمع اعتراضی روحانیون و مردم بیرجند که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با بیان اینکه تمدن اگر مبتنی بر عقلانیت نباشد، نتیجه ای جز جهل و استعمار ندارد، اظهارداشت: عقلانیت اولین اصل قرآن است که فکر را با تمدن رشد داده است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اهانت به ساحت پیامبر (ص) نشان از استیصال دشمن است، عنوان کرد: مبارزه با جهل، جزو اصول اسلام است.

با بیان اینکه دشمن با ساختن داعش به دنبال ضربه زدن به اسلام بوده است، اظهارکرد: گروه های تکفیری می خواستند دولت سوریه را تغییر و منطق مادی گرایی را حاکم کنند.

وی بیان داشت: در برابر ایجاد رعب توسط دشمن، جمهوری اسلامی شهید سلیمانی را به میدان می فرستد تا اسلام واقعی را به دنیا معرفی کند.

حجت الاسلام اسدی به پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه و عراق و به زانو درآوردن دشمنان اسلام اشاره کرد و افزود: هدف داعش، فاصله گیری مردم دنیا از اسلام بود اما کار به جایی رسید که فرمول غرب تغییر کرد و شهید حاج قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به پیامبر (ص) اوج استیصال غرب در مواجهه با اسلام است

اهانت به پیامبر (ص) اوج استیصال غرب در مواجهه با اسلام است