مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-10سياسي

مجامع جهانی با اقدام موهن توهین به مقدسات اسلام برخورد جدی کنند


نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن اقدام نابخشودنی توهین به مقدسات اسلام گفت: مجامع جهانی و بین المللی و مدعیان حقوق بشر و آزاداندیشی با این اقدام موهن برخورد جدی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر پنجشنبه در مراسم محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) به بازخوانی پیام مقام معظم رهبری در این خصوص پرداخت و افزود: هدف دشمنان از این کار فراموشی نقشه آمریکا و صهیونیسم در منطقه است.

آیت الله محمدی لایینی در سخنان خود به سه انتظار در قبال این اقدام نابخشودنی اشاره کرد و گفت: مجامع جهانی و مراجع بین المللی که مدعی حقوق بشر و آزاد اندیشی هستند با این اقدام موهن برخورد جدی کنند.

وی یادآور شد: همچنین انتظار دوم، حفظ احترام به مقدسات در داخل کشور است تا آنان جرأت توهین پیدا نکنند زیرا اگر در مملکت ما از کتب درسی تصویر قرآن برداشته نشود، آنان جرأت قرآن سوزی نخواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: اگر در اینجا خاطره شهید فهمیده از کتب درسی، اسم شهدا از کوچه ها و خیابان ها، پسوند اسلام از خیابان جمهوری حذف و زدوده می شودچه انتظاری است که آنها به مقدسات احترام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجامع جهانی با اقدام موهن توهین به مقدسات اسلام برخورد جدی کنند

مجامع جهانی با اقدام موهن توهین به مقدسات اسلام برخورد جدی کنند