مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-10سياسي

احزاب اسلامی نسبت به توهین نشریه فرانسوی واکنش قاطع نشان دهند


حزب تمدن اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام توهین آمیز نشریه شارلی ابدو علیه پیامبر اسلامی، همه احزاب، گروه ها و کشورهای اسلامی را به واکنش قاطع علیه این توطئه فراخواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حزب تمدن اسلامی با صدور بیانیه ای توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص) را محکوم و تاکید کرد: همه احزاب، گروه ها و کشورهای اسلامی علیه این توطئه واکنش صریح و قاطع نشان دهند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: در دنیایی که سخن گفتن از هولوکاست باعث جریمه و زندانی شدن اندیشمندانی همچون روژه گارودی می شود و دفاع از حقوق اولیه سیاه پوستان همچون حق حیات، تاوانی جز دستگیری و ضرب و شتم ندارد، هفته نامه فرانسوی شارلی ابدو بار دیگر معنای آزادی بیان را تنها در انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر اسلام و جریحه دار کردن اعتقادات و احساسات مذهبی مسلمانان دیده است.

اینکه مدیران این نشریه به اصلاح روشنفکری! چنین دید مضیق و انحراف یافته ای از آزادی بیان دارند، یک مسأله قابل تأمل است، اما بخش مهمتر این ماجرا اظهار نظرها و جهت گیری های مقامات فرانسوی در دفاع از این امر است.

رییس جمهور فرانسه که در ماه های اخیر ژست منجی کشورهای اسلامی منطقه غرب آسیا را به خود گرفته و می کوشد خود را حامی مردم مسلمان لبنان و عراق نشان دهد، حال در واکنش به توهین به اعتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب اسلامی نسبت به توهین نشریه فرانسوی واکنش قاطع نشان دهند

احزاب اسلامی نسبت به توهین نشریه فرانسوی واکنش قاطع نشان دهند