مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-10اجتماعي

هزینه 350 میلیون تومانی اوقاف برای تعمیر و تجهیز مدارس ملایر


معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از هزینه 350 میلیون تومانی اوقاف برای تعمیر و تجهیز مدارس خبر داد.

- حمیدرضا نوروزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر از هزینه 350 میلیون تومانی اوقاف ملایر برای تعمیر و تجهیز مدارس در سه منطقه آموزشی از محل نیت واقف خبر داد و اظهار کرد: بیشترین موقوفات ملایر مربوط به مرحوم شادروان سیف الدوله است که یکی از نیات ایشان در حوزه آموزشی است.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مدارس شهرستان ملایر موقوفه است گفت: در راستای نیت واقف در این حوزه طی سال های اخیر اقدامات زیادی در مدارس موقوفه انجام شده است.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به مجوزهای جدید از سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در این زمینه برای نخستین بار از منابع مدارس موقوفه (مدرسه نمونه سیفیه) مبلغی برای تعمیر و تجهیز سایر مدارس شهرستان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هزینه شد.

وی تصریح کرد: در این زمینه  مبلغ 350 میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز مدارس در سه منطقه آموزشی این شهرستان هزینه شد  و در حال حاضر در حال انجام است.

نوروزی در ادامه از توزیع 2 هزار و 200 بسته نوشت افزار و کیف در قالب طرح مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند ملایر از هفته آینده خبر داد و افزود: این بسته ها از محل نیت واقف مرحوم سیف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 350 میلیون تومانی اوقاف برای تعمیر و تجهیز مدارس ملایر

هزینه 350 میلیون تومانی اوقاف برای تعمیر و تجهیز مدارس ملایر