مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-10سياسي

احداث 450 ویلای غیرمجاز در باغ های یکی از شهرستان های استان همدان


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: 450 ویلای غیرمجاز با متراژهای بالا در باغ های یکی از شهرستان های همدان ساخته شده که نبود نظارت کار را به این مرحله رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس نجفی ظهر پنج شنبه در کارگاه آموزشی بررسی زمینه اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زارعی و باغات ویژه قضات و مدیران امور اراضی استان همدان بابیان اینکه قانون حفظ کاربری اراضی سالهاست تصویب شده است اما جای سوال وجود دارد که چه اندازه توانسته ایم در این حوزه موفق عمل کنیم؟ گفت: در پاسخ به این سوال که آیا واقعاً حفظ کاربری صورت گرفته باید بگوییم خیر حتی دو جانبه خسارت دیده ایم زیرا هم منابع و هم کاربری اراضی را از دست داده ایم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان بابیان اینکه وقتی یک زمین کشاورزی به بنا تبدیل می شود لایه های خاک از بین می رود و قابلیت کشت خود را نیز از دست می دهد؛ ادامه داد: به دلیل فقدان اراده، ابزار تأمین نشده است و قانون بر کاغذ مانده و اگر بخواهیم با این روش پیش برویم عملاً هیچ احیای کاربری صورت نگرفته و هرساله میزان اراضی زیر کشت کاهش پیدا می کند.

نجفی عنوان کرد: در غالب موضوعات مانند تخریب سازه های غیر مجاز رسانه ها وجهه سلبی موضوع را می بینند و سازمان جهاد کشاورزی باید تمام همت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 450 ویلای غیرمجاز در باغ های یکی از شهرستان های استان همدان

احداث 450 ویلای غیرمجاز در باغ های یکی از شهرستان های استان همدان