مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 11:002020-09-10سياسي

تجمع اعتراض آمیز مردم قزوین در محکومیت توهین به پیامبر اسلام (ص)


مردم شهر قزوین همزمان با سایر استان های کشور ظهر امروز با برگزاری تجمع اعتراض خود را به توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اعلام کردند.

- قزوین- مردم شهر قزوین همزمان با سایر استان های کشور ظهر امروز با برگزاری تجمع اعتراض خود را به توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مردم قزوین ظهر امروز با برپایی تجمعی در مسجد امام حسن عسگری (ع) قزوین اعتراض خود را نسبت به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم (ص) اعلام کردند.

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در این مراسم اظهار کرد: این تجمع پیوستن به خیل عظیم دین، خدا و ارزش های عدالت و معنویت است.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که در خیلی از کشورها جمعیت زیادی از مردم مسلمان و غیرمسلمان به این توهین واکنش نشان داده و اعتراض می کنند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: این کار توسط کسانی انجام می شود که تنها مدعی تمدن هستند اما در واقع همان کسانی هستند که در دوره جاهلیت قبل از اسلام زیست می کرده اند.

وی بیان کرد: اگر عده ای در عصر جاهلیت تعدادی از کودکان خود را زنده به گور می کردند امروز شاهدیم که با حمایت همین کشورهای به ظاهر متمدن از تروریست ها و فروش سلاح به آنها، هربار که جایی بمب باران می شود تعداد زیادی از مردم و زن و کودک بیگناه نیز قتل عام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراض آمیز مردم قزوین در محکومیت توهین به پیامبر اسلام (ص)

تجمع اعتراض آمیز مردم قزوین در محکومیت توهین به پیامبر اسلام (ص)