مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-10سياسي

قیام مهرماه57 مردم همدان در فهرست میراث فرهنگی ناملموس ثبت می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از قرار گرفتن «قیام مهرماه 57 مردم همدان» در مسیر ثبت ملی در فهرست میراث فرهنگی ناملموس کشور خبر داد.

- همدان - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از قرار گرفتن قیام مهرماه 57 مردم همدان در مسیر ثبت ملی در فهرست میراث فرهنگی ناملموس کشور خبر داد.

علی مالمیر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پرونده هایی در این حوزه برای ثبت ملی در فهرست میراث فرهنگی ناملموس تهیه و ارسال شده است، گفت: یکی از این پرونده ها مربوط به مهارت منبت شهرستان ملایر و تویسرکان است.

وی عنوان کرد: مهارت و شیوه بافت قالی نهاوند نیز پرونده دیگری است که هم اکنون در انتظار بررسی برای تأیید و به ثبت ملی رسیدن است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در ادامه عنوان کرد: کباب سرداشی ، کلوای نهاوند و نان مغزدار تویسرکان از جمله پرونده های تدوین و تهیه شده استان همدان برای ثبت ملی است.

مالمیر یادآور شد: مراسم شاهزاده علی اصغر و قیام مهرماه 57 مردم همدان نیز از دیگر پرونده های تکمیل شده در زمینه به ثبت ملی رسیدن است.

وی ادامه داد: هم اکنون این 7 پرونده تهیه و برای ثبت ملی، ارسال شده و منتظر بررسی و تأیید نهایی ثبت ملی در فهرست میراث فرهنگی ناملموس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام مهرماه57 مردم همدان در فهرست میراث فرهنگی ناملموس ثبت می شود

قیام مهرماه57 مردم همدان در فهرست میراث فرهنگی ناملموس ثبت می شود