مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-10سياسي

تکلیف پروژه های انتقال آب باید روشن شود


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تکلیف پروژه های انتقال آب باید روشن شود، اظهار کرد: انتقال آب باید بر اساس ضوابط و مجوزهای زیست محیطی در کشور اجرا شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تکلیف پروژه های انتقال آب باید روشن شود، اظهار کرد: انتقال آب باید بر اساس ضوابط و مجوزهای زیست محیطی در کشور اجرا شود.

حجت الاسلام و المسلمین امیرقلی جعفری 20 شهریورماه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری با حضور رییس قوه قضاییه با بیان اینکه دسترسی مردم به رییس قوه قضاییه بسیار دشوار است، اظهار کرد: مسئولان و نمایندگان باید مطالبات مردم را بدون واسطه به گوش مسئولان قوه قضاییه برسانند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در خصوص معضل آب در چهارمحال و بختیاری، افزود: رییس قوه قضاییه باید جلوی قانون گریزی و تبعیض را بگیرد و همچنین باید قانون به درستی اجرا شود.

وی افزود: مسائل مربوط به آب و چالش های مربوط به آن بارها در حضور مسئولان قضایی و وزا توسط بنده از تریبون های مختلف بیان شده است، اما متاسفانه در این حوزه هر فردی لابی بیش تری داشته باشد آب بیش تری برای آن استان تخصیص داده می شود، این مسئله موجب هرج و مرج خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف پروژه های انتقال آب باید روشن شود

تکلیف پروژه های انتقال آب باید روشن شود