مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 13:052020-09-10اقتصادي

کمبود سیلندر گاز و توزیع غیراصولی آن در خلخال


کمبود سیلندر گاز مایع و نحوه نامناسب توزیع آن، مشکلاتی را دامنگیر مردم خلخال و روستاهای فاقد گاز طبیعی این شهرستان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی رغم برخورداری بیشتر روستاهای خلخال از نعمت گاز طبیعی، مردم شهرستان این روزها با کمبود سیلندر گاز مایع روبه رو و از نحوه نامناسب توزیع آن گلایه مند هستند.

کمبود سیلندر مایع گاز باعث افزایش مشکلات اهالی روستاهای فاقد گاز شهرستان خلخال است که هر چند شاید تعداد این روستاها 10 تا 15 باشد، ولی این اهالی برای پخت غذا و استفاده در آبگرمکن ها، نیاز به سیلندر مایع داشته و اکنون با مشکلات  تهیه آن مواجه هستند.

دلالان سیلندر گاز را چند برابر قیمت می فروشند یکی از اهالی خلخال با اشاره به توزیع نامناسب در خارج از شهرستان، به خبرنگار فارس گفت: سیلندرهای گاز مایع بعضاً در ییلاقات همجوار در جاده خلخال به اسالم توزیع می شود که حقوق مردم شهرستان ضایع شده و دلالان، سیلندر گاز را به چند برابر در ییلاقات شهرستان همجوار و در جاده خلخال به اسالم به ییلاق نشینان می فروشند.

یکی از اهالی روستای نیاخرم نیز با اشاره به این که کار گازکشی در دستور شرکت گاز شهرستان بوده و اقدامات در حال انجام است، بیان کرد: با توجه به نیاز مردم روستا به سیلندر گاز مایع، روزانه به ایستگاه سیلندرپرکنی و عام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود سیلندر گاز و توزیع غیراصولی آن در خلخال

کمبود سیلندر گاز و توزیع غیراصولی آن در خلخال