مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 14:202020-09-10اقتصادي

پناهگاه حیات وحش زریوار می تواند پتانسیلی قوی در توسعه کردستان باشد


پناهگاه حیات وحش زریوار با رویکرد زیست محیطی می تواند به عنوان یک پتانسیل قوی در توسعه استان مورد بهره برداری پایدار قرار گیرد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: پناهگاه حیات وحش زریوار با رویکرد زیست محیطی می تواند به عنوان یک پتانسیل قوی در توسعه استان مورد بهره برداری پایدار قرار گیرد.

اجرای طرح گردشگری پایدار می تواند تالاب زریوار را به قطب صنعت گردشگری غرب کشور تبدیل کند.

بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در جلسه اولین کمیته استانی برنامه مدیریت جامع تالاب زریوار با بیان اینکه همواره در مورد زریوار و ساماندهی آن صحبت می شود ولی توجه جدی به آن نشده است، اظهار کرد: زریوار یک ظرفیت بزرگ زیست محیطی و گردشگری برای استان است ولی تلاش برنامه محور برای تحقق این مهم انجام نشده است.

وی با بیان اینکه اگر در یک دهه اخیر نسبت به ساماندهی و رفع مشکلات تالاب زریوار اقدام می شد این تالاب می توانست یک منبع درآمدی پایدار برای کردستان باشد، افزود: راه نجات زریوار و کاستن از مشکلات آن بکار گرفتن بخش خصوصی توانمند و دارای برنامه است .

استاندار کردستان در خصوص اجرای برنامه های مختلف در راستای مدیریت جامع زریوار اضافه کرد: بهتر است سازمان حفاظت محیط زیست کشور ومعاونت مربوطه قانون حفاظت از تالابها را در مورد زریوار محقق نماید و اداره کل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهگاه حیات وحش زریوار می تواند پتانسیلی قوی در توسعه کردستان باشد

پناهگاه حیات وحش زریوار می تواند پتانسیلی قوی در توسعه کردستان باشد