مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 15:052020-09-10بين الملل

حماس: اقدام اتحادیه عرب، آمریکایی ها را در اجرای معامله قرن مصمم خواهد کرد


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن اقدام اتحادیه عرب در عدم محکومیت توافق امارات با رژیم اشغالگر قدس، گفت که این اقدام، دست آمریکایی ها برای اجرای طرح ضد فلسطینی خود موسوم به معامله قرن را باز خواهد گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اقدام اتحادیه عرب در مخالفت با پیش نویس طرح تشکیلات فلسطین در محکومیت توافق امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت که این اقدام به نفع این رژیم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صفا فلسطین، حازم قاسم ، سخنگوی حماس امروز پنجشنبه در واکنش به استقبال جارد کوشنر ، داماد و مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا از اقدام دیروز اتحادیه عرب، اظهار داشت: این مسئله، انگیزه جدید به دولت آمریکا برای اجرای معامله قرن که به دنبال حذف آرمان فلسطین است، خواهد داد .

دیروز اتحادیه عرب در نشستی که در سطح وزرای خارجه داشت، با پیش نویس قطعنامه فلسطین در محکومیت توافق امارت عربی متحده با رژیم اشغالگر قدس مخالفت و به جای آن، پیش نویس طرح امارات را به عنوان بیانیه خود صادر کرد.

توافق امارات و رژیم اشغالگر قدس بر سر عادی سازی موجی از انتقادها در بین مردم منطقه و کشورهای عربی و اسلامی داشته و تحلیلگران بر این باورند که اقدام ابوظبی صهیونیست ها را برای اشغالگری و تجاوز به حقوق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: اقدام اتحادیه عرب، آمریکایی ها را در اجرای معامله قرن مصمم خواهد کرد

حماس: اقدام اتحادیه عرب، آمریکایی ها را در اجرای معامله قرن مصمم خواهد کرد