مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 15:152020-09-10اجتماعي

ارسال 16 میلیارد تجهیزات بهداشتی و ورزشی به مدارس استان تهران


معاون اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: بیش از 34 هزار و 541 قلم اجناس ورزشی و بهداشتی به همراه 10 هزار و 600 لیتر مواد شوینده به ارزش 16 میلیارد ریال با عنوان کاروان «مهر با نشاط» به مناطق 21گانه شهرستان های استان تهران ارسال شد.

- الهه حسن پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: صبح امروز کاروان مهر با نشاط با حضور وزیر آموزش و پرورش با بیش از 34 هزار و 541 قلم اجناس ورزشی و بهداشتی به همراه 10 هزار و 600 لیتر مواد شوینده به 21 منطقه از شهرستان های استان تهران ارسال شد.

   وی گفت: ارزش این تجهیزات حدود 16 میلیارد ریال است که شامل انواع اقلام ورزشی مانند دروازه هندبال، تخته بسکتبال، تور والیبال، میز تنیس، توپ، شطرنج، فوتبال دستی و بدمینتون و همچنین اقلام بهداشتی مانند مواد شوینده و ضدعفونی کننده می باشد.

  معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود: کاروان مهر با نشاط با رساندن این ابزارها و وسایل اولیه ورزشی و بهداشتی به مدارس منجر به این می شود که تمامی طرح های سلامت محور و ورزشی در مدارس به اجرا شود.

*آغاز اجرای پروژه ملی کوچ(کنترل وزن و چاقی)  حسن پور در ادامه بیان کرد: پروژه ملی کوچ برای کنترل وزن و چاقی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 16 میلیارد تجهیزات بهداشتی و ورزشی به مدارس استان تهران

ارسال 16 میلیارد تجهیزات بهداشتی و ورزشی به مدارس استان تهران