مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 17:002020-09-10سياسي

اجرای تونل انتقال آب «بهشت آباد» موجب ویرانی 4 شهرستان می شود


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای تونل انتقال آب «بهشت آباد» موجب ویرانی چهار شهرستان در استان چهارمحال و بختیاری می شود.

- شهرکرد- نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای تونل انتقال آب بهشت آباد موجب ویرانی چهار شهرستان در استان چهارمحال و بختیاری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام امیرقلی جعفری عصر پنج شنبه در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری با حضور رییس قوه قضاییه اظهار کرد: باید وضعیت آب در کشور مشخص شود، اینکه هر که زور بیشتری دارد بخواهد سهم بیشتری به خود اختصاص بدهد، هرج و مرج می شود.

وی بیان کرد: انتقال آب از یک نقطه به نقطه دیگر حتماً باید با رعایت موازین محیط زیستی باشد.

وی با بیان اینکه باید تکلیف آب مشخص شود، تاکید کرد: انتقال آب قبل از اینکه براساس نیاز باشد، براساس سیاسی کاری است؛ چرا باید کشور تاوان این کار را بدهد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید حق آب شرب، کشاورزی، صنعت و محیط زیست در مبدا حفظ شود و این را شریعت و دین می گوید، گفت: در هر کجای کشور می خواهد آب از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل شود باید حق آبه رعایت شود.

وی با بیان اینکه وضعیت استان چهارمحال و بختیاری این است که دشت هایش ممنوعه و ممنوعه بحرانی است، تاکید کرد: آن قدر چاه برداشت آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تونل انتقال آب «بهشت آباد» موجب ویرانی 4 شهرستان می شود

اجرای تونل انتقال آب «بهشت آباد» موجب ویرانی 4 شهرستان می شود