مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 17:352020-09-10سياسي

پاسخ وزیر بهداشت به نامه امام جمعه ملارد


وزیر بهداشت در پاسخ به نامه امام جمعه ملارد، با بیان اینکه اینجانب کوچکترین شکواییه و ملال خاطری از جنابعالی ندارم ، در عین حال درخواست کرد که با استفاده از ابزار قانون، - وزیر بهداشت در پاسخ به نامه امام جمعه ملارد، با بیان اینکه "اینجانب کوچکترین شکواییه و ملال خاطری از جنابعالی ندارم"، در عین حال درخواست کرد که با استفاده از ابزار قانون، دست هر معترض و آقازاده ای از سفره محدود بیت المال کوتاه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی انتصاب برخی اتهامات درخصوص عملکرد فرزند وزیر بهداشت، تکذیب این مساله از سوی وزیر و سپس، عذرخواهی امام جمعه ملارد بابت طرح این موضوع، سعید نمکی نامه ای خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری - امام جمعه شهرستان ملارد - نوشت.

در این نامه آمده است: با آرزوی قبولی عزاداری هایتان در سوگ جدّ بزرگوارتان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران آزاده و باوفایش، مرقومه صادقانه و فروتنانه جنابعالی واصل و بعنوان مکتوبی از روحانی عزیز و فرزند حضرت زهرا (س) شرمسارم کرد.

در مطلع کلام مستحضر باشید که اینجانب کوچکترین شکواییه و یا ملال خاطری از جنابعالی ندارم و امیدوارم با آرامش خیال در کنار مردم شریف و نیازمند آن منطقه دل بسوزانید و ارشاد فرمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزیر بهداشت به نامه امام جمعه ملارد

پاسخ وزیر بهداشت به نامه امام جمعه ملارد