مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 17:552020-09-10اقتصادي

آبرسانی به عشایر جنوب شاهرود محقق شد


با حضور رییس سازمان امور عشایری کشور و فرماندار شاهرود، طرح آبرسانی به مناطق عشایری جنوب شاهرود و روستای طرود موسوم به چاه بابیا به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طرح آبرسانی به عشایر جنوب شهرستان شاهرود واقع در منطقه طرود موسوم به چاه بابیا شامگاه پنج شنبه با حضور رییس عشایری کشور، فرماندار شاهرود و دیگر مقامات شهرستانی به بهره برداری رسید تا آرزوی دیرینه عشایر جنوب دهستان طرود در بخش مرکزی شهرستان شاهرود به تحقق برسد.

این طرح شامل دو هزار و 600 متر خط لوله پلی اتیلن است که آب را به 21 خانوار عشایری جنوب منطقه طرود و هم مرز با استان اصفهان و دروازه دشت کویر است که بهسازی چشمه و چاه بابیا در زمره اقدامات اساسی در این طرح محسوب می شود.

بهره مندی عشایر از آب رییس امور عشایری کشور در مراسم بهره برداری از این طرح، با اشاره به آبرسانی به عشایر، گفت: 166 طرح آب آشامیدنی برای برخورداری هفت هزار خانوار عشایری در کل کشور برنامه ریزی شده که به ترتیب این طرح ها به بهره برداری می رسند تا شاهد کاهش مشکلات دسترسی به آب شرب و دامداری برای عشایر باشیم.

کرمعلی قندالی با بیان اینکه طرح آبرسانی به عشایر جنوب طرود نیز در زمره همین طرح ها است که با مشارکت امور عشایری انجام می شود، بیان کرد: تا پایان امسال 25 هزار خانوار عشایری از آب آش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به عشایر جنوب شاهرود محقق شد

آبرسانی به عشایر جنوب شاهرود محقق شد