مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 18:052020-09-10سياسي

پاسخ وزیر بهداشت به امام جمعه ملارد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به نامه امام جمعه ملارد نوشت: اینجانب کوچکترین شکواییه یا ملال خاطری از جناب عالی ندارم و امیدوارم با آرامش خیال در کنار مردم شریف و نیازمند آن منطقه دل بسوزانید و ارشاد فرمایید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سعید نمکی پنجشنبه شب در پاسخ به نامه حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری امام جمعه محترم شهرستان ملارد نوشت:جناب حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری امام جمعه محترم شهرستان ملاردسلام علیکم با آرزوی قبولی عزاداری هایتان در سوگ جدّ بزرگوارتان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران آزاده و باوفایش، مرقومه صادقانه و فروتنانه جنابعالی واصل و بعنوان مکتوبی از روحانی عزیز و فرزند حضرت زهرا(س) شرمسارم کرد.

در مطلع کلام مستحضر باشید که اینجانب کوچکترین شکواییه و یا ملال خاطری از جنابعالی ندارم و امیدوارم با آرامش خیال در کنار مردم شریف و نیازمند آن منطقه دل بسوزانید و ارشاد فرمایید.

این اولین بار نیست که جریانی مغرض تلاش می کند تا از پاکدلی وحق طلبی روحانیت، ناجوانمردانه بهره گیرد.

به خاطر دارم حدود 35 سال پیش زمانی که مسئولیت دانشگاهی را بعهده داشتم، در نماز جمعه یکی از شهرهای همجوار که امام جمعه فقیدش مردی عارف، دل سوخته و پاک طینت بود دارویی را به مردم نشان داده و ما را متهم به توز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزیر بهداشت به امام جمعه ملارد

پاسخ وزیر بهداشت به امام جمعه ملارد