مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 19:152020-09-10اجتماعي

برگزاری آزمون کارشناسان دادگستری در سمنان با شرکت 702 نفر


رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان سمنان از شرکت 702 نفر در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در این استان خبر داد.

- سیداحمد پاکزادیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: 702 شرکت کننده شامل 581 مرد و 106 زن در روز پنجشنبه، 20 شهریور با حضور در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در استان سمنان به رقابت پرداختند.

  او گفت: داوطلبان می توانستند در روزهای دوشنبه و سه شنبه با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور کارت های ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان سمنان افزود: این آزمون برای جذب کارشناسان رسمی توسط مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور و تولیت سازمان سنجش به مدت دو ساعت برگزار شد.

پاکزادیان خاطرنشان کرد: این آزمون ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه، 20 شهریورماه 99 برگزار شد و مدت زمان پاسخگویی به سؤالات 110 دقیقه بود؛ تعداد سؤالات رشته های فنی مهندسی 45 تست و مدت پاسخگویی برای هر سؤال دو دقیقه و تعداد سؤالات سایر رشته ها، 65 تست بود و به همراه داشتن کتاب و جزوه برای هیچ یک از رشته ها و ماشین حساب مجاز نبود.

او، زمان اعلام نتایج آزمون را دو ماه بعد از برگزاری آن اعلام کرد و گفت: ظرفیت های اعلام شده در هر رشته فقط پذیرای شرکت کنندگانی است که امتیاز لازم را کسب کنند و شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون کارشناسان دادگستری در سمنان با شرکت 702 نفر

برگزاری آزمون کارشناسان دادگستری در سمنان با شرکت 702 نفر