مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 00:402020-09-10حوادث

10 زنجانی بر اثر غرق شدگی فوت شده اند


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 10 حادثه غرق شدگی در مناطق مختلف استان به اورژانس گزارش شده است.

- اصغر جعفری روحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: روز گذشته یک حادثه غرق شدگی در زنجان گزارش شد که بلافاصله نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه حادثه مربوط به غرق شدن یک مرد 28 ساله در رودخانه قزل اوزن بوده است، اضافه کرد: برای این حادثه یک دستگاه آمبولانس از پایگاه انذر اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه مصدوم قبل از رسیدن اورژانس به صحنه توسط اهالی از آب خارج شده بود و هیچگونه علائم حیاتی نیز نداشت، افزود: با این حال همکاران پایگاه انذر  مصدوم را با انجام عملیات CPR به بیمارستان شهدای طارم انتقال دادند و فوت در بیمارستان تایید شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان افزود: این دهمین مورد غرق شدگی و فوت از ابتدای سال است که به اورژانس گزارش شده است.

جعفری روحی ادامه داد: از آنجا که بر اساس آمارهای موجود تعداد قابل توجهی از موارد غرق شدگی در رودخانه ها و آب های کم عمق اتفاق می افتد، از همین رو به شهروندان توصیه می شود که نکات ایمنی را در این زمینه رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 زنجانی بر اثر غرق شدگی فوت شده اند

10 زنجانی بر اثر غرق شدگی فوت شده اند