مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 02:452020-09-10سياسي

رای گیری در حوزه انتخابیه شهرستان بیجار آغاز شد


رای گیری در 112 شعبه حوزه انتخابیه شهرستان بیجار در میاندوره ای یازدهمین انتخابات مجلس یازدهم از صبح امروز جمعه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از صبح امروز جمعه و هم زمان با دیگر نقاط کشور رای گیری در 112 شعبه در میاندوره ای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

فرماندار شهرستان بیجار در این خصوص اظهار کرد: امکانات و تجهیزات بهداشتی لازم برای برگزاری این دور از انتخابات در شعب اخذ رأی پیش بینی شده است.

علی اکبر ورمقانی با بیان اینکه دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بیجار به عنوان تنها حوزه باقی مانده در کردستان برگزار می شود، افزود: 112 شعبه اخذ رأی برای این شهرستان تعیین شده که 41 مورد آن شهری و 71 شعبه نیز روستایی است.

انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان بیجار با توجه به نرسیدن رأی نامزدها به 20 درصد از کل آرا صحیح به دور دوم کشیده شد و بر اساس نتایج شمارش آرا حوزه انتخابیه شهرستان بیجار 37 هزار و 274 رأی صحیح داشت که حمدالله کریمی با کسب 6 هزار و 847 رأی و علیرضا زندیان با پنج هزار و 834 رأی نتوانستند آرای لازم را کسب کنند و در نتیجه انتخابات در این حوزه در میان این 2 نامزد به مرحله دوم کشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای گیری در حوزه انتخابیه شهرستان بیجار آغاز شد

رای گیری در حوزه انتخابیه شهرستان بیجار آغاز شد