مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-11اقتصادي

هرمزگان صاحب مرکز «نوآوری تعاون» شد


شرکت تعاونی «تاک سبز رودان» با مجوز رسمی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از 8 مرکز نوآوری تعاون استان هرمزگان معرفی و صاحب مجوز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شرکت تعاونی کشاورزی تاک سبز رودان از شرکت های پیشرو در زمینه توسعه کشاورزی نوین با مدیریت منوچهر ضیایی موفق به اخذ مجوز ایجاد مرکز نوآوری تعاون در استان هرمزگان به عنوان یکی از 8 مرکز کشور شد.

به گفته ضیایی مدیرعامل شرکت تاک سبز رودان، این مراکز با رویکرد تقویت بسترهای فنی و علمی بخش کشاورزی در کشور و از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به منظور شتاب دهی به فعالیت های تحقیقاتی این حوزه ایجاد شده است.

  وی افزود: مزرعه بزرگ تحقیقاتی شرکت تعاونی تاک سبز رودان در شهرستان رودان دارای وسعتی بالغ بر 8 هکتار است و 120 هکتار نیز زمین پشتیبانی دارد و تمامی نیازهای علمی و فنی به منظور انجام تحقیقات میدانی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای کشاورزی در این مزرعه تحقیقاتی فراهم آورده شده است.

منوچهر ضیایی با بیان این که مزرعه تحقیقاتی مرکز نوآوری تعاون یک کانون ایده ساز و خلاق به منظور بسترسازی برای نوآوری در بخش های کشاورزی و حامی اندیشه های نو در این زمینه است، خاطرنشان کرد: کاشت لمون گرس ، تمرکز بر تولید برخی گیاهان دارویی، تولید برخی عرقیات و دمنوش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان صاحب مرکز «نوآوری تعاون» شد

هرمزگان صاحب مرکز «نوآوری تعاون» شد