مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-11سياسي

مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر نهاوند تعیین تکلیف شود/ لزوم احیای پروژه


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند گفت: در صورت تعیین تکلیف واحدهای نیمه کاره مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر نهاوند می توان این واحدها را احیا و به متقاضیان واجد شرایط تحویل داد.

- علیرضا نثاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در شهرستان نهاوند مجموعا سه پروژه احداث مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر وجود داشت و عملیات اجرایی بیش از 744 واحد در سه شهر فیروزان و گیان و برزول در دولت احمدی نژاد آغاز شد.

وی افزود: طبق تفاهمنامه، بنیاد مسکن در اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر به عنوان ناظر تعریف شد تا براساس پیشرفت فیزیکی و تعیین و پرداخت اقساط نظارت کند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند با بیان اینکه با شروع کار ساخت مساکن مهر قبل از سال 92 پس از مدتی کار به علت عدم استقبال متقاضیان راکد ماند افزود: طی مدت فعالیت صورت گرفته واحدهای احداث شده در شهر برزول حدود 55 درصد، در فیروزان حدود 35 درصد و در گیان حدود 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و پس از آن نیمه تمام رها شده و در حال حاضر همچنان راکد هستند.

وی با بیان اینکه در شهر برزول اسکلت واحدها از گذشته زده شده و پروژه به صورت نیمه تمام رها شده است افزود: با توجه به اینکه در شهر برزول حدودا از سال 90 اسکلت واحدهای مسکن مهر زده شده و در حال حاضر نیز به دلایلی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر نهاوند تعیین تکلیف شود/ لزوم احیای پروژه

مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر نهاوند تعیین تکلیف شود/ لزوم احیای پروژه