مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-11ورزشي

اجرای طرح شناسایی استعدادهای برتر پرورش اندام در قم


رییس هیأت بدن سازی و پرورش اندام استان قم از اجرای طرح شناسایی استعدادهای برتر رشته پرورش اندام برای پشتوانه سازی در این رشته خبر داد.

- سعید آمده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به لغو مسابقات پرورش اندام فصل تابستان، طرح شناسایی استعدادهای برتر پرورش اندام برای رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک که در دو مرحله و به شکل مجازی و حضوری انجام خواهد شد، جایگزین آن شده و مرحله نهایی آن به صورت حضوری در روزهای دوم تا چهارم مهر ماه در خانه بدن سازی مجموعه ورزشی میثم قم انجام می پذیرد.

وی در ادامه به قوانین و نحوه انجام این طرح اشاره و عنوان کرد: این طرح استعدادیابی در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک به صورت جداگانه و بدون در نظر گرفتن دسته وزنی و گروه قدّی انجام خواهد شد، اما نکته مهم این است که با توجه به ویژگی های خاص رشته بادی بیلدینگ، در صورتی که تعداد متقاضیان واجد شرایط این رشته توسط داوران بالا باشد، این رشته به دو گروه سبک وزن تا وزن 80 کیلوگرم و سنگین وزن تا وزن 80 کیلوگرم و بالاتر تقسیم و استعدادیابی خواهند شد.

  رقابت استعدادهای پرورش اندام قم در فضای مجازی رییس هیأت بدن سازی و پرورش اندام استان قم افزود: در اجرای این طرح ابتدا ورزشکارانی که از آمادگی و استعداد بدنی خوبی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شناسایی استعدادهای برتر پرورش اندام در قم

اجرای طرح شناسایی استعدادهای برتر پرورش اندام در قم