مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-11سياسي

ارائه تسهیلات قرض الحسنه به کارفرمایان در قالب طرح راهبران شغلی


رییس کمیته امداد از ارایه تسهیلات قرض الحسنه به کارفرمایان در قالب طرح راهبران شغلی خبر داد و گفت: مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» در قالب طرح «اطعام حسینی و احسان حسینی» در حال اجرا است که تاکنون شاهد حمایت های بیشمار نیکوکاران هستیم.

- رییس کمیته امداد از ارایه تسهیلات قرض الحسنه به کارفرمایان در قالب طرح راهبران شغلی خبر داد و گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل در قالب طرح اطعام حسینی و احسان حسینی در حال اجرا است که تاکنون شاهد حمایت های بیشمار نیکوکاران هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد در دیدار با اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل با اشاره اینکه در مرحله نخست پویش ایران همدل در ماه مبارک رمضان شاهد بزرگترین پویش یاری رسانی به فقرا و محرومان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بودیم، افزود: در این پویش 540 میلیارد تومان کمک از سوی نیکوکاران جمع آوری شد که 160 میلیارد تومان از این مبلغ به صورت نقدی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش ایران همدل نیز در قالب طرح اطعام حسینی و احسان حسینی در حال برگزاری است، بیان کرد: همچنان شاهد کمک های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران برای یاری رسانی به خانوار بی بضاعت جامعه هستیم که در نوع خود بسیار کم نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات قرض الحسنه به کارفرمایان در قالب طرح راهبران شغلی

ارائه تسهیلات قرض الحسنه به کارفرمایان در قالب طرح راهبران شغلی