مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-11اقتصادي

احداث 2196 مسکن مهر در تویسرکان/ کسب رتبه اول استان در تحویل


رییس اداره راه و شهرسازی تویسرکان از احداث و تحویل 2 هزار و 196 واحد مسکن مهر به متقاضیان در تویسرکان خبر داد و گفت: 809 واحد مسکن مهر تویسرکان در قالب تعاونی و سه جانبه ساخته شدند.

- علی محمد اصغری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن مهر در سال 88 در این شهرستان اظهار کرد: تویسرکان جزو اولین شهرهای بود که مسکن مهر در آن کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه مساکن مهر تویسرکان در سال 90 تحویل و متقاضیان در آن اسکان یافتند گفت: تویسرکان در مباحث تسریع و تحویل مسکن مهر به متقاضی واجد شرایط را در سال 90 رتبه نخست استان همدان را از آن خود کرد، مسکن مهر در این شهرستان نسبت به شهرهای و حتی در شهرهای مجاور استان همدان زودتر مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان واحدهای مسکن مهر احداث شده با استفاده از تسهیلات مسکن مهر در تویسرکان را 2 هزار 196 واحد اعلام کرد و افزود: از مجموع مساکن مهر در تویسرکان یک هزار و 387 واحد خودمالکی است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان خودمالک از تسهیلات 20 یا 22 میلیون تومانی مسکن مهر بهره بردند ادامه داد: مابه ازای هر واحد یک فقره تسهیلات به شخص واجد شرایط مسکن مهر در شهر تویسرکان واگذار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 2196 مسکن مهر در تویسرکان/ کسب رتبه اول استان در تحویل

احداث 2196 مسکن مهر در تویسرکان/ کسب رتبه اول استان در تحویل