مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-11حوادث

خواستگار سابقی که مزاحم اینترنتی از آب درآمد


خواستگار سابق که با گرفتن تصاویر مخفیانه از شاکی اقدام به تهدید و انتشار آن در شبکه های اجتماعی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ مهدی قاسمی اظهار داشت: خواستگار سابق که با گرفتن تصاویر مخفیانه از شاکی اقدام به تهدید و انتشار آن در شبکه های اجتماعی کرده بود ، شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس فتا استان بوشهر در تشریح این پرونده گفت: در پی وصول یک فقره پرونده قضایی به پلیس فتا مبنی بر تهدید و انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام در این راستا با توجه به اهمیت موضوع پرونده مقدماتی با هماهنگی و تعاملات لازم با مقام محترم قضایی، تشکیل و رسیدگی آن در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارشناسان پی جوی جرایم سایبری پلیس فتا، موضوع را بصورت ویژه بررسی کردند و با مشاهده مستندات گردآوری شده، صحت ادعای شاکیه محرز شد و با هماهنگی قضایی، شناسایی هویت مجرم سایبری در دستور کار قرار گرفت.

این مقام سایبری ادامه داد: در اولین مراحل مشخص شد که فرد مزاحم، به خوبی از وضعیت خانه و خانواده شاکیه اطلاعات زیادی دارد که ظن مأموران را به آشنا بودن متهم تقویت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستگار سابقی که مزاحم اینترنتی از آب درآمد

خواستگار سابقی که مزاحم اینترنتی از آب درآمد