مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-11حوادث

تصادف مرگبار در دیر با 7 کشته و مصدوم


بامداد امروز تصادفی در محور آبدان به دوراهک روبروی روستای ملخرگ شمالی اتفاق افتاد که در این این حادثه 6 نفر مصدوم و یک نفر کشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، بامداد امروز یک مورد تصادف در محور آبدان به دوراهک روبروی روستای ملخرگ شمالی اتفاق افتاد که در این این حادثه 6 نفر مصدوم و یک نفر کشته شد.

حسین ناظمیان پور در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ساعت 00:52 بامداد با اطلاع به اورژانس 115 شهرستان دیر مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور آبدان و دوراهک فورا آمبولانس از پایگاه فوریت های پزشکی 115 آبدان و دوراهک به این محور اعزام شد.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دیر افزود: در این حادثه یک پسر بچه 7 ساله علی رغم انجام عملیات احیا توسط کادر فوریت های پزشکی متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان بدلیل صدمات وارده به اندام های حیاتی فوت کرد و یک خانم 57 ساله نیز با آمبولانس اعزامی از آبدان به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان منتقل شد.

وی بیان داشت: پنج نفر از دیگر سرنشینان این پراید بدلیل جراحات سرپایی با وسایل شخصی منتقل شدند که بیشترین صدمات وارده به سر، صورت، پا، دست و شکم بوده است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف مرگبار در دیر با 7 کشته و مصدوم

تصادف مرگبار در دیر با 7 کشته و مصدوم