مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-11بين الملل

زنانی که دوباره به دنیا می آیند/یک کتاب زنانه پر از امید


«من بر می گردم» کتاب تازه نشر جمکران و نویسنده جوانش «فاطمه دولتی» است که درباره زندگی چند بانوی بزرگ اسلام که قرار است دوباره به این عالم رجعت کنند.

- گروه خانواده؛ عطیه همتی: قهرمانان زن تاریخ اگرچه تعدادشان کم نیست اما منابع زیادی از آنها وجود ندارد و از همین روست که کمتر آنها را به نام می شناسیم و چیزی از آنها شنیده ایم.

در سالهای اخیر تلاش های زیادی شده است تا روایتهای زندگی زنان قهرمان در جنگ تحمیلی نوشته شود تا هم جان تازه ای به بازار نشر بدهد و هم زنان و دختران کشور با الگوهای تازه ای از یک زن قهرمان روبرو شوند.

زن قهرمان، با ایمان و البته دست یافتنی.

کتاب من برمی گردم نیز به زندگی 7 بانوی بزرگ تاریخ اسلام که در احادیث و روایات از آنها به عنوان رجعت کنندگان زمان ظهور اشاره شده در قالب یک رمان جذاب پرداخته است.

شخصیت اول این کتاب زبیده خاتون همسر هارون الرشید است که دست به انتخاب سختی می زند که تبعاتش اگرچه سخت ولی سعادتش را به همراه دارد.

به بهانه این کتاب و محتوایش پای حرفهای نویسنده اش نشستیم.

همه نوجوانی دنبال الگویی بودم که شرایطش از من دور نباشد در همه برهه های زندگی ام چه وقتی نوجوان بودم و چه درس می خواندم و یا وقتی ازدواج کردم، مدام این جمله را می شنیدم که شما باید الگو داشته باشید و سعی کنید شبیه آن الگو شوید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنانی که دوباره به دنیا می آیند/یک کتاب زنانه پر از امید

زنانی که دوباره به دنیا می آیند/یک کتاب زنانه پر از امید