مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 08:002020-09-11سياسي

تمهیدات بهداشتی در شعب رعایت شده است


تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در 319 شعبه اخد رای در شهرستان های زنجان و طارم اندیشیده شده است.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در 319 شعبه اخد رای در شهرستان های زنجان و طارم اندیشیده شده است.

فتح الله حقیقی ظهر امروز (21 شهریور) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یکی از مصادیق اتحاد و وحدت، مشارکت مردم در پای صندوق های رای است، اظهار کرد: زنجانی ها امروز نیز همانند گذشته با حضور پرشور خود در انتخابات کارشکنی های دشمنان را نقشه برآب خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: زنجانی ها همیشه در همه برهه ها در عرصه ،حضور پرشور داشتند و همواره نرخ مشارکت بالایی را ثبت کرده اند.

این مسئول، با بیان اینکه مردم زنجان ولایی هستند و امروز هم، حماسه سیاسی دیگری را خلق خواهند کرد، تصریح کرد: یکی از مصادیق اتحاد و وحدت، مشارکت مردم در پای صندوق های رای است و امروز زنجانی ها با حضور پرشور خود در انتخابات نمی گذارند دشمن به اهداف شوم و استکباری خود برسد.

استاندار زنجان با اشاره به شرایط کرونایی موجود، ادامه داد: تمهیداتی براساس پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در 139 شعبه اخذ رای در شهرستان های زنجان و طارم اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات بهداشتی در شعب رعایت شده است

تمهیدات بهداشتی در شعب رعایت شده است