مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-11سياسي

روحیه جهادی و انقلابی تنها راهکار حل مشکلات کشور است


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه روحیه جهادی و انقلابی تنها راهکار حل مشکلات کشور است، گفت: گره زدن حل مشکلات کشور به خارج تصور غلط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم در پی اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) و جسارت به ساحت مقدس کتاب آسمانی قرآن در یک تجمع در سوئد به بیان حقانیت دین اسلام و کتاب قرآن و شخصیت بزرگوار حضرت محمد (ص) پرداخت.

باقری با بیان اینکه اهانت دشمنان اسلام و طاغوت های زمان به پیامبر اکرم (ص) نشان از ضعف و درماندگی آنان در مقابل رشد روزافزون قدرت اسلام است، عنوان کرد: دشمنان دین و توحید هرگاه در محاسبات شیطانی خود به بن بست می خورند به مقدسات مسلمانان اهانت می کنند تا مدتی امت اسلام را مشغول این ماجرا کنند اما این بار بدانند امت اسلام بیدارتر از گذشته متوجه نقشه های شیطانی آنها هستند و بدانند که نقشه شیطان ضعیف است و راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه اسالم در ادامه با اشاره به سفر رییس مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان و حضور میدانی جهت نظارت بر عملکرد مسئولان، گفت: تنها با روحیه جهادی و انقلابی می توان مشکلات را حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه جهادی و انقلابی تنها راهکار حل مشکلات کشور است

روحیه جهادی و انقلابی تنها راهکار حل مشکلات کشور است