مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-11اقتصادي

کارت 47200 خودرو دوگانه سوز اصلاح می شود


سرپرست طرح های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: طرح اصلاح کارت خودرو برای خودروهایی که در گذشته به صورت غیرمجاز دوگانه سوز شده اما در بازرسی فنی گواهی سلامت دریافت کرده اند آغاز شده است و 47 هزار و 200 خودرو مشمول این طرح هستند.

- سرپرست طرح های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: طرح اصلاح کارت خودرو برای خودروهایی که در گذشته به صورت غیرمجاز دوگانه سوز شده اما در بازرسی فنی گواهی سلامت دریافت کرده اند آغاز شده است و 47 هزار و 200 خودرو مشمول این طرح هستند.

محمد حسین باقری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: روند صدور کارت جدید خودرو برای ماشین های تبدیلی از سوی پلیس راهور آغاز شده که این مهم با تعامل وزارت خانه های نفت، کشور و صنعت، معدن و تجارت محقق شد.

وی در مورد خودروهایی که شامل این طرح می شوند، تاکید کرد: بر اساس آخرین آمار که امروز اعلام شد 130 هزار خودرو در سامانه تبدیل رایگان خودروهای عمومی وزارت نفت ثبت نام کرده اند که در ارزیابی های صورت گرفته 47 هزار و 200 نفر مشمول این طرح می شوند.

سرپرست طرح های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه تا کنون نیز 20 هزار و 700 خودرو دوگانه سوز شده و 5800 خودرو نیز در نوبت تبدیل قرار دارند، تصریح کرد: خودروهایی که در کارت خودرو با عنوان دوگانه سوز ثبت شده، در جریان مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت 47200 خودرو دوگانه سوز اصلاح می شود

کارت 47200 خودرو دوگانه سوز اصلاح می شود