مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-11سياسي

عادی سازی روابط برخی کشورها با اسراییل چیزی جز ذلت برای آنها ندارد


دلخوش بودن برخی کشورهای عربی به وعده های فریبنده دشمنان اسلام و ایجاد ارتباط و عادی سازی روابط با اسراییل و استکبار و آیادی آنها غیر از ذلت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا عبدالسلام محمدی در خطبه های پرفیض عبادی، سیاسی جمعه امروز در مسجد جامع دهگلان به موضوع جایگاه شخصیت پیامبر اسلام از نگاه قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم شخصیت پیامبر اکرم علیه السلام را به عنوان پیامبر رحمت معرفی کرده است.

وی تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید ( وما ارسلناک الا رحمه للعالمین) و این رحمت شامل اهل ایمان و تمسک به قرآن و سنت است و پیامبر اکرم فرموده( انا رحمه مهداه) من رحمتی هستم از طرف خداوند و هدایتگر انسان ها هستم.

امام جمعه دهگلان خاطرنشان کرد: در بسیاری از آیات دیگر وجود شخصیت پیامبر مانع عذاب الهی است، خداوند در قرآن می فرماید، راضی شدن پیامبر اکرم به مقام شفاعت عظما و قسم خوردن به مکانی که پیامبر در آن زندگی می کند و آیات دیگری نشانه از عظمت و رفعت جایگاه پیامبر دارد.

وی افزود: حسان ابن ثابت از شعرای بزرگ عرب در مورد شخصیت والای پیامبر اکرم علیه السلام می گوید، خداوند اسم پیامبر را قرین و به اسم خودش وصل نموده هنگامیکه موذن در اذان در وقت پنجگانه نماز اشهد می گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط برخی کشورها با اسراییل چیزی جز ذلت برای آنها ندارد

عادی سازی روابط برخی کشورها با اسراییل چیزی جز ذلت برای آنها ندارد