مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-11بين الملل

اعتراضات در لیبی یه شرق این کشور کشیده شد/درخواست پارلمان طبرق برای نشست فوری


همزمان با کشیده شدن اعتراضات مردم لیبی از غرب این کشور به شرق علیه اوضاع بعد معیشتی پارلمان مستقر در شرق لیبی خواهان تشکیل جلسه فوری شد.

- همزمان با کشیده شدن اعتراضات مردم لیبی از غرب این کشور به شرق علیه اوضاع بعد معیشتی پارلمان مستقر در شرق لیبی خواهان تشکیل جلسه فوری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، شهر بنغازی در شرق لیبی صحنه اعتراضات مردمی علیه وخامت اوضاع معیشتی بود و مردم تصویر ژنرال خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای شورشی موسوم به ارتش ملی لیبی را به آتش کشیدند.

تصاویر ضبط شده از این تظاهرات نشان می دهد که مردم راهها را بسته و لاستیک ها را آتش زدند.

فعالان فیلم ویدئویی را منتشر کردند که شامل بیانیه ای از سوی جوانان بنغازی است و در آن خواستار برکناری دولت شدند که خدمات رسانی به مردم، تحقق عدالت اجتماعی ناتوان شدند.

در پی خشم مردم در شهرهای مختلف شرق لیبی تحت کنترل حفتر و اعتراضات آنها به اوضاع معیشتی و شیوع فساد در نهادهای دولت شرق، عقیله صالح، رییس پارلمان وابسته به این دولت برای مهار این بحران درخواست تشکیل جلسه فوری داد.

همچنین یک منبع آگاه اعلام کرد، شش پست حاکمیتی از مجموع 10 پست که پارلمان لیبی مستقر در شرق لیبی و دولت وفاق ملی مستقر در غرب لیبی بر سر آن رقابت دارند، در رایزنی های جاری در شهر بوزنیقه مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات در لیبی یه شرق این کشور کشیده شد/درخواست پارلمان طبرق برای نشست فوری

اعتراضات در لیبی یه شرق این کشور کشیده شد/درخواست پارلمان طبرق برای نشست فوری