مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-11سياسي

انتخاب نماینده میانه در انتخابات میان دوره ای 1400


قائم مقام شورای نگهبان از انتخاب نماینده میانه در انتخابات میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال 1400 خبر داد.

- سیامک ره پیک قائم مقام شورای نگهبان در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به بیان جزییات روند برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم شورای اسلامی که در 10 حوزه انتخابیه لنجان، سمیرم، کرج، اشتهارد و فردیس، دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره، اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، زنجان و طارم، بیجار، کرمانشاه، اسلام آباد غرب و دالاهو و کردکوی، ترکمن، بندر گز و گمیشان در حال برگزاری است، پرداخت و اظهار داشت: مجموعا انتخابات آرامی برگزار شد و تخلفی هم که تخلف مهمی باشد برای این که سازوکار خاصی برای آن لازم باشد استفاده شود، نبوده است.

وی افزود: گزارش های معمولی به دست ما رسیده که خیلی مورد خاصی نداشته است.

ره پیک در پاسخ به این سوال که این جزییات گزارشات واصله چه بوده است؟ گفت: گزارش هایی معمولا درباره تخلفات معمولی که انجام می شود و به ما ارسال می شود که ممکن است درباره موارد تبلیغاتی باشد اما مورد قابل توجهی نبوده و در حدی بوده که به ما گزارش دادند.

قائم مقام شورای نگهبان در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: به صورت کلی در حوزه های که انتخابات در حال برگزاری است، رأی گیری به آرامی و بدون مشکل ویژه ای در حال ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب نماینده میانه در انتخابات میان دوره ای 1400

انتخاب نماینده میانه در انتخابات میان دوره ای 1400