مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-11سياسي

لزوم اظهار انزجار بر سر دشمنان خدا و اولیا


تولی و تبری از مهم ترین آموزه های دینی ما است، کسانی که با خدا و اولیایش دوست هستند باید با آنان اظهار محبت و دوستی کنیم و کسانی که با خدا دشمن هستند باید نسبت به آنها ابراز انزجار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، محمدحسین مدبر ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: تولی و تبری از مهم ترین آموزه های دینی ما است، کسانی که با خدا و اولیایش دوست هستند باید با آنان اظهار محبت و دوستی کنیم و کسانی که با خدا دشمن هستند باید از آنان اظهار ابراز انزجار کنیم.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه مشرکین زمان ما مسلمان نماهایی هستند که مرام ابوسفیان ها و ابوجهل ها را دارند به توهین یکی از نشریات فرانسوی به محبوبت ترین فرد عالم، حضرت محمد(ص) اشاره کرد و افزود: انتظار بود دولت فرانسه و رییس جمهور آن کشور این حرکت بسیار زشت را محکوم کنند.

مدبر در ادامه با اشاره به اینکه پزشکان و کادر بهداشت و درمان در مورد پاییز هشدار داده اند، گفت: هر ساله در پاییز موجی از آنفلوانزا را شاهد هستیم  و امسال شیوع بیماری کرونا در کنار آنفلوآنزا ممکن است شرایط را متفاوت تر و سخت تر کند پس  با توجه به اینکه در حال نزدیک شدن به فصل پاییز هستیم لازم است نکات بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اظهار انزجار بر سر دشمنان خدا و اولیا

لزوم اظهار انزجار بر سر دشمنان خدا و اولیا