مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 13:152020-09-11سياسي

جلوی پای کارآفرینان سنگ اندازی نشود


مسؤولان در میدان فرهنگی و مبارزه با انواع آسیب ها مجاهدانه عمل کنند و با فردی که برای ایجاد کار ورود پیدا کرده است با حرکت دست و پاگیر رفتار نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بویین میاندشت اظهار داشت: جهادی عمل کردن یعنی در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از تمام ظرفیت ها و امکانات استفاده شود و در کیفیت و کمیت کوتاهی نشود.

امام جمعه بویین میاندشت با تأکید بر اینکه برای شناسایی استعداد جوانان باید وقت گذاشت، گفت: اگر در میدان اقتصادی سست عمل کنیم به اهداف نظام نخواهیم رسید، مسؤولان در میدان فرهنگی و مبارزه با انواع آسیب ها مجاهدانه عمل کنند و با فردی که برای ایجاد کار ورود پیدا کرده است با حرکت دست و پاگیر رفتار نشود.

وی با بیان اینکه بداخلاقی و خلف وعده برازنده و زیبنده جامعه ای که الگوی سایر جوامع بوده نیست، خاطرنشان کرد: مرد میدان ظهور امام زمان(عج) در جامعه نیستیم و فقط ادعای ظهور داریم چون اخلاق حسنه و جوشش و مجاهدت در جامعه دیده نمی شود و ایمان و مجاهدت در حاشیه قرار گرفته است.

اسکندری تصریح کرد: در عرصه های مختلف باید طوری رفتار شود که دشمن احساس خطر کند، به برکت خون شهدا مکتب اسلام در حال شکل گیری در تمام جهان است و اگر دشمنان اسلام قرآن به آتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی پای کارآفرینان سنگ اندازی نشود

جلوی پای کارآفرینان سنگ اندازی نشود