مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 13:452020-09-11سياسي

دادستان: تخلف مشهودی در انتخابات نداشتیم


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: : تا کنون هیچگونه گزارشی مبنی بر وقوع تخلف از شعب اخذ رای در کرمانشاه و اسلام آباد غرب گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی در بازدید سرزده از چند حوزه رای گیری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به استقبال خوب مردم از این مرحله از انتخابات، اظهار کرد: خوشبختانه روند انتخابات در کرمانشاه بخوبی پیش رفت و شاهد انتخاباتی آرام بودیم.

    وی تصریح کرد: تا کنون هیچگونه گزارشی مبنی بر وقوع تخلف از شعب اخذ رای در کرمانشاه و اسلام آباد غرب گزارش نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه اضافه کرد: همچنین در بازدیدی که از روند برگزاری انتخابات داشتیم، پروتکل های بهداشتی از سوی مجریان برگزاری انتخابات کاملا رعایت می شود.

   وی در ادامه اعلام کرد: از آن جایی که در این مرحله از انتخابات تنها بین دو کاندیدا رقابت وجود دارد، لذا دارای حساسیتی بالا بوده و این احتمال وجود دارد که هواداران هر دو کاندیدا دست به رفتارهایی هیجانی بزنند، از جمله پخش کردن شایعاتی مبنی براینکه پیروز انتخابات هستند.

  کرمی اعلام کرد: در این راستا به کاندیداها و هوادارانشان تذکر می دهیم از پخش کردن چنین شایعاتی پرهیز کنند و منتظر اعلام نتیجه قطعی اراء ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان: تخلف مشهودی در انتخابات نداشتیم

دادستان: تخلف مشهودی در انتخابات نداشتیم