مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 13:552020-09-11سياسي

شیطنت خبرنگاری بر مبنای گره گشایی از مشکلات باشد نه اعمال سلیقه های شخصی


رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اینکه نباید از اختلاف سلیقه ها، اختلاف عقیده درست کرد، گفت: در عرصه خبرنگاری شیطنت ها باید بر مبنای گره گشایی از مشکلات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر به نقل از روابط عمومی کانون بسیج رسانه کاشمر، عباس محمدیان در جمع شرکت کنندگان در نخستین دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری از شهرستان های کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ که در سالن همایش معلم شهید سردار هادی شهابیان کانون لقمان کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: افرادی که وارد عرصه خبر و خبرنگاری می شوند نباید نسبت به موضوعات و مسائلی که برایشان اتفاق می افتد، خسته شوند.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با تأکید آنچه باعث ماندگاری و فعالیت اثرگذار فرد در حرفه خبرنگاری می شود، باور و اعتقاد است، یادآور شد: قطعاً افرادی که با باور و اعتقاد وارد این عرصه می شوند، مسیر برایشان شیرینی و جذاب، اما سخت خواهد بود.

بنابراین افرادی خبرنگاری را باور ندارند و تنها برای رفع تکلیف و یا از روی کنجکاوی می خواهند به این عرصه وارد شوند باید در تصمیمشان تجدیدنظر کنند.

وی جسارت و پی گیر بودن  را مهم ترین ویژگی یک خبرنگار دانست و تأکید کرد: خبرنگار نباید در راهی که انتخاب کرده، هراس داشته باشد، بلکه باید با جسارت و سماجت مشکلات و دغدغه های مردم و جامعه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیطنت خبرنگاری بر مبنای گره گشایی از مشکلات باشد نه اعمال سلیقه های شخصی

شیطنت خبرنگاری بر مبنای گره گشایی از مشکلات باشد نه اعمال سلیقه های شخصی