مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 14:252020-09-11اقتصادي

اختصاص 20 میلیارد اعتبار برای رفع مشکلات عشایر نهبندان


از ابتدای سال جاری 10 میلیارد ریال برای خدمت رسانی، نیازهای ضروری و دغدغه های مردم مناطق روستایی و عشایری هزینه شده است و 10 میلیارد ریال نیز با اولویت بندی برای رفع مشکلات مردم در دستور کار فرمانداری قرار دارد.

- مجید بیکی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نهبندان اظهار داشت: نخستین کاروان طرح ملی نذر آب 3 در خراسان جنوبی برای ارتقاء سلامت و تامین آب شرب سالم از 20 تا 23 شهریورماه جاری در دهستان میغان نهبندان مستقر و مشغول خدمات رسانی به مردم محروم این منطقه هستند.

وی افزود: شهرستان مرزی نهبندان با وسعت 26 هزار کیلومتر مربع 17 درصد از مساحت استان را به خود اختصاص داده که به دلیل پراکندگی روستاهای سکونت گاهی و مناطق عشایری خدمت رسانی به مردم بسیار سخت و هزینه بر است.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: به دلیل سوق الجیشی بودن، حلقه اتصال استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، مسیر تردد زائران کشورهای افغانستان و پاکستان از طریق این شهرستان به بارگاه مطهر امام رضا(ع) نیازمند توجه بیشتر مسئولان کشوری و استانی می باشد.

بیکی یادآور شد: جمعیت شهرستان نهبندان 52 هزار نفر است که به دلیل پراکندگی در هر کیلومتر مربع زیر دو نفر زندگی می کنند که هزینه خدمت رسانی را افزیش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 20 میلیارد اعتبار برای رفع مشکلات عشایر نهبندان

اختصاص 20 میلیارد اعتبار برای رفع مشکلات عشایر نهبندان