مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 15:052020-09-11سياسي

بیان تندترین سؤالات از رییس جمهور هم گره ای از مشکلات اقتصادی باز نمی کند


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه سؤال از رییس جمهور نیز باور من این است که بیان تندترین سؤالات در صحن مجلس هم، هیچ گره ای از مشکلات اقتصادی مرم باز نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی طغیانی در دومین رویداد معنوی سیاسی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان با اشاره به جهش قیمت برخی از کالاها در هفته های اخیر اظهار داشت: این وضعیت ثمره 7 سال سستی دولت در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است؛ این سیاست ها در سال 1392 ابلاغ شده است و تاکنون دولت در راستای پیاده سازی آن کارنامه قابل قبولی نداشته است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از رئوس اصلی این مشکل عدم نظارت بانک مرکزی بر عملکرد بانک ها به خصوص بانک های خصوصی بوده است، از طرفی نقدینگی در این 7 سال نزدیک 6 برابر شده است.

وی با اشاره به برخی از عقب ماندگی های دولت در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: به عنوان مثال ما باید به سمت کاهش واردات در کالاهای اساسی پیش می رفتیم حال آن که میزان واردات مان در این زمینه بیشتر شده است و در مورد برنج، گندم و دانه های روغنی واردات وجود دارد تا جایی که 90 درصد ذرت مصرفی در کشور وارداتی است و نیمی از جو به کشور وارد می شود؛ این معضلات در طی چند ماه قابل حل نیست و احتیاج به برنامه ریزی بلند مدت دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان تندترین سؤالات از رییس جمهور هم گره ای از مشکلات اقتصادی باز نمی کند

بیان تندترین سؤالات از رییس جمهور هم گره ای از مشکلات اقتصادی باز نمی کند