مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 15:352020-09-11اقتصادي

اجرای 5 طرح توسعه ای و افزایش صادرات در اولویت برنامه ها باشد


رییس گروه مالی گردشگری در بازدید از مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: اجرای 5 طرح توسعه ای، افزایش صادرات و رسیدن به تولید حداکثری در اولویت برنامه های مجتمع در سال جهش تولید باشد - رییس گروه مالی گردشگری در بازدید از مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: اجرای 5 طرح توسعه ای، افزایش صادرات و رسیدن به تولید حداکثری در اولویت برنامه های مجتمع در سال جهش تولید باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی گروه مالی گردشگری، مهدی جهانگیری افزود: احداث یک واحد ذوب با ظرفیت سالانه یک میلیون و 450 هزار تن برای تولید شمش فولاد، احداث واحد ذوب 450 هزارتنی شاهین بناب، ایجاد اکسیژن پلنت برای تولید اکسیژن به ظرفیت 90 میلیون مترمکعب در سال و طرح تولید فروآلیاژ( فروسیلیس، فروسیلیکومنگنز و فرومنگنز) به ظرفیت 50 هزار تن در سال از مهم ترین طرح های مجتمع فولاد بناب محسوب می شود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح های توسعه، جزء لاینفک فعالیت های مجتمع فولاد بناب است که باید با بکارگیری مشاوران و پیمانکاران مجرب، اولویت بندی و عملیاتی شود.

جهانگیری ادامه داد: در سال جاری اقدامات مثبتی در مجتمع فولاد بناب انجام شده اما لازم است تلاش ها برای رشد تولید و صادرات و همچنین ورود سهام این شرکت در بورس بیش از پیش افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 طرح توسعه ای و افزایش صادرات در اولویت برنامه ها باشد

اجرای 5 طرح توسعه ای و افزایش صادرات در اولویت برنامه ها باشد