مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 20:252020-09-11فرهنگي

از قول شهردار تهران تا حرف های نوید محمدزاده و حامد بهداد در روز سینما


در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه جهانی که همزمان با روز سینما برگزار شد،شهردار تهران قول ساخت کاخ جشنواره های سینمایی را داد و نوید محمدزاده از هنرمندان به عنوان نمایندگان فرهنگی سینمای ایران نام برد و حامد بهداد از قضات و مسئولان .

- در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه بین الملل مطرح شد: از قول شهردار تهران تا حرف های نوید محمدزاده و حامد بهداد در روز سینما در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه جهانی که همزمان با روز سینما برگزار شد،شهردار تهران قول ساخت کاخ جشنواره های سینمایی را داد و نوید محمدزاده از هنرمندان به عنوان نمایندگان فرهنگی سینمای ایران نام برد و حامد بهداد از قضات و مسئولان برای زندانیان تجدیدنظر و عشق خواست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، اولین دوره مراسم تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه بین المللی شامگاه جمعه 21 شهریورماه همزمان با روز ملی سینما به همت جشنواره جهانی فیلم فجر، بنیاد سینمایی فارابی و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و همراهی خانه سینما با حضور مسئولان و سینماگران در باغ هنر برگزار شد.

مراسم اولین دوره تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه بین المللی در سال 2019 به مناسبت 120 سالگی سینمای ایران با حضور هنرمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از قول شهردار تهران تا حرف های نوید محمدزاده و حامد بهداد در روز سینما

از قول شهردار تهران تا حرف های نوید محمدزاده و حامد بهداد در روز سینما