مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 02:302020-09-11ورزشي

برگزاری اولین دور مسابقات قهرمانی موتور سبک در تبریز


مسابقه قهرمانی موتور سبک از سری مسابقات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی در دو کلاس 125 و 250 سی سی روز جمعه در پیست یادگار امام (ره) تبریز با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به صورت انفرادی و بدون حضور تماشاگر و رعایت فاصله برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسابقه قهرمانی موتور سبک از سری مسابقات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی در دو کلاس 125 و 250 سی سی روز جمعه در پیست یادگار امام (ره) تبریز با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به صورت انفرادی و بدون حضور تماشاگر و رعایت فاصله برگزار شد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی در این خصوص، گفت: در راستای ایجاد شور و نشاط در میان ورزشکاران و آماده شدن برای مسابقات کشوری این برنامه ترتیب داده شده است.

سیامک امیرخیزی با بیان این که قبلا این رشته در کشور به صورت رسمی وجود نداشت، اظهار کرد: هیات استان و شهر تبریز در این رشته و در دو بخش موتور سواری 125 آقایان و بانوان فعالیت های خوبی را انجام داده که در شمالغرب کشور اولین مسابقه از این نوع بود.

وی افزود: این رشته به عنوان پایه برای رشته های موتورسواری محسوب می شود و قهرمانان آینده در رشته های مختلف موتورسواری اغلب از این پایه شروع می کنند؛هم چنین جذب این عزیزان به ورزش و فراهم ساختن امکانات و محل ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دور مسابقات قهرمانی موتور سبک در تبریز

برگزاری اولین دور مسابقات قهرمانی موتور سبک در تبریز